Mobilside 4141 Arbejde Ftp-server Forside                    Link

Åh ja, nyt!

og gammelt

2010
I februar bestemte vi os for at tage en tur til Filippinerne. Det var en fantastisk tur og gav mersmag. Næste gang bliver det med et cruise også. Det var en et dejligt forår hvor vi kom hjem fra Filippinerne, tog til Finn's 60-årsdag, holdt en familiefødselsdag og kørte til Savalen på påskeferie. Imponerende så meget vi nåede. Efter en "lang" arbejdssommer hvor jeg også holdt mit 25-års jubilæum på Rigshospitalet, tog vi til Berlin for at reparere bilen i starten af august. Derefter til Lalandia med familien, herunder også en tur til Burg på Femern. Da vi kom hjem blev det pakket til Stockholmstur og derfra fløj vi direkte til Faro, Portugal. Her var vi 9 dage  på Algarvekysten med base i Albufeira. Nok en fantastisk ferie. Masser af arbejde i hus og have da vi kom hjem men heldigvis blev der tid til både vandski og kanoture.

2009
Egypten kan vi altid vende tilbage til. I år var det Hurgada vi valgte at besøge. Mest fordi vi også ville se Luxor.
Og sidste weekend i marts havde vi en fantastisk hyggelig og oplevelsesrig weekend med Claus og Lillian i Kollerup.
Her i sommer bestemte vi os for at tage en "køre"ferie. Vi startede med en tur op til Savalen og var nogle dage på hytta og derefter zigzag ned frem og tilbage over langfjella. Først over Hjerkin, ned ad Romsdalen, op ad Trollstigen, forbi Geiranger og over Sognefjellet. Derefter fortsatte vi tilbage til Hamar og så til Roskilde for en tøjvask og så gik turen til Italien. Nærmere bestemt Pai ved Gardasøen hvor vi var i 5 dage med Uwe og Lise. Så brugte vi en dag til Comosøen og i Bellano tilbragte vi weekenden for at se hvor Søs og Eigil har købt hus inden vi kørte hjem.

2008
For anden gang var vi en tur til Kreta. Denne gang til Agia Marina i en toværelses
lejlighed i to plan  i hotellet Apladas ved  Platanias.

Og da vi holdt sommerferie tidlig tog vi også en tur til Sverige. Bla. til min gode kollega Fredrik

2007
Denne gang ville ville vi prøve en bilferie. Havde bestilt en lejlighed i Kroatien
og så ville vi bruge et par uger på at køre frem og tilbage.

Turen derned     Ferien i Kroatien     Turen hjem

Billeder fra turen ned til Kroatien   Billeder fra Kroatien     Billeder fra turen hjem fra Kroatien

2006
Vi havde så dejlig en ferie i Egypten i 2004 at vi simpelthen var
nødt til at genopleve Sharm el Sheik en gang mere. Det blev meget af de
samme billeder men da også et par nye. Noget det virkelig havde ændret sig
var sikkerheden omkring hotellerne og den indre by efter terrorist-angrebet tidligere.